Sunday 1 April 2012

House Of WAGS ♥

Assalamualaikum. Wee lama sangat aihh tak update. Aku busy tahap terokkk baqq angg. Lagi nak final,lagi bersepah extra class,lagi bertimbun assignment,lagi melambak test & kuiz. Nak berak pon tak sempat taw. Jenoh tahan sampai sembelit. Okayy hina sangat statement tu -..- . But Alhamdulillah,aku dapat tempuh semua dengan tenang dan jayanya. Hewhew. Sekarang tinggal satu jaa beban toinkk atas kepala,test Mikroekonomi Rabu ne. Lepas tu aku boleh balek Penang dengan tenang dan amannya untuk 5 hari. Yeayy loikeee :D


Hari Jumaat haritu aku dengan kengkawan pergi Eco Part,Taman Botani,Ipoh untuk siapkan assignment Marketing kami. Entah laa,aku sebenarnya tak berapa sure jugak whether kami berjimba atau siapkan assignment,sebab memang kami ceriaaa gila. And berposing takde kena mengena dengan assignment punya skop pon. Tak percaya?? Ce korang tengok gambaq-gambaq kat bawah ne. Tak larat aihh aku nak menaip dahh -.-'



mempersembahkannnn *dumdumdum bunyi orang ketok dram*
HOUSE OF WAGSSSSSSSS 



orang penting HOUSE OF WAGS 


my feberetttt picture!!pretty ohsemmmm ayte?? :D


muka sebekkk dok terkangkang.okayy bajett -..-'

Sebenaqnya ada banyakkkkk lagi gambaq. Tapi aku malaihh dah nak upload. Hewhew. Alhamdulillah pagi tadi kami dah present produk kami,and Puan cakap okayy even aku berdebat jugak tadi dengan dia. Dia suka cari gaduh dengan aku ohh -..-' . Aku taktaw laa. Tetiap kali kelas OB dengan Marketing,mesti kena gaduh. Kadang-kadang rasa macam dok training debat. Haa laa depa keja nak pangkah aku je. Yang aku pulak jenis melawan,haa sepadan laa kan :D . So dats all for todayy. Nyte peeps 

No comments:

Post a Comment