Saturday 28 April 2012

Assalamualaikum. Hee cerita ne dah lama sebenarnya tapi baru harini aku rasa nak share dengan korang. Ye laa sepanjang aku cuti sem ne,baru harini aku betol-betol duduk rumah tak keluar ke mana. Sempat laa nak update bebyy blog aku yang baru ne. Lama tak jengah dia. Hewhew :D . Actually aku nak share rasa terharu aku dengan korang. Ce korang tengok gambar kat bawah ne ;



aku menangeh baca benda ne.sies (':

Sumpah aku tak sangka ada orang nak inbox aku macam apa yang akak ne buat. Sumpah wehh. Dengan tak kenal semua. Sumpah terharu ohh. Tak sangka ada orang tertunggu-tunggu status update aku semua. Duhh nak menanges rasa ohh (': . To Kak Ida,thanks atas segala pujian,ingatan akak kat Wani. Maluu cek. Haha :D . Semoga kita boleh jadi kawan baek sampai bebila. InsyaAllah. Amin  

No comments:

Post a Comment