Sunday 3 June 2012

Jungle Trekking (Bukit Mertajam) ♥

Whoaaa lama gila babeng tak update sini. Wee. Aku ada 2 blog. Blog lagi satu agak personal so tumpuan aku lebih ke blog sana. Hewhew. Okayy tadi siang aku dengan adek-adek aku pergi jungle trekking. Seumur hidup,sepanjang 20 tahun ne,tak pernah aku rabat (daki) Bukit Mertajam tu. Setakat rabat bukit rendah-rendah selalu laa. Harini entah macam mana entah aku nak ikot pulak bila diorang ajak.

Kebetulan semalam keluar makan McD dengan Yen. Hoho Yen belanja. Mekaseh Yen laplap ♥ . Masa pergi McD tu aku bawak Angah dengan kengkawan dia. Lepastu diorang sembang-sembang pasal jungle trekking. Entah macam mana Angah cakap kat dia Abang Yen jom laa ikot sekali. Dan paling tak sangka Yen pon haa okayy. Woww senang gila ajak mamat ne. Hewhew maka kami pon pergi laa ke Cherok Tok' Kun untuk merabat Bukit Mertajam.


ne selepas 10 minit mendaki.muka cool lagi :D


dengan hero-hero saya yang tak putus-putus bagi semangat suruh saya mendaki sampai ke puncak ♥


mana ada orang jungle trekking sampai bukak kasot.aku sorang jaa -..-'

Malangnya aku tak sampai ke puncak pon. Haha. Lagi 20 minit nak sampai,aku surrender. Kaki aku dah melecet terokk. Aku tak pakai stoking kot. Okayy menyesal T_T . Cangak laa aku kat bawah tu dekat setengah jam tunggu diorang semua turun dari puncak. Korang memang hebakk. Yen lagi lagi lagi laa hebakk. Dia naek macam takde perasaan je. Orang laen semua jalan,dia jogging kot. Dah laa tu,bila aku letih dia suruh berpaut kat beg dia and dia usung aku. Aku berat kot!! Wuu sayang hang Yen. Lebiulebiu ♥ . Lepas ne kalaw cuti nak pi memanjat lagi,TAPI BUKAN BUKIT MERTAJAM DAH!! Saket peha aku >.<

No comments:

Post a Comment